Produkty
{{product.title}} {{(product.price | customCurrency)}}
Kategorie
{{(basket.prices.totalPrice | customCurrency)}}{{getBasketItemCount(basket.items)}}
{{basketItem.product.title}}
{{basketItem.quantity}}x {{basketItem.product.title}}
{{ $index > 0 ? ', ' : '' }}{{ isColorParameter(parameter) ? getColorText(parameter) : '' }}{{ !isColorParameter(parameter) ? parameter : '' }}
{{(getProductPrice(basketItem) | customCurrency)}}
{{additiveServiceWithPrice.name}}
{{(additiveServiceWithPrice.price | customCurrency)}}
{{basket.coupon.name}}
-{{(basket.prices.totalDiscountPrice | customCurrency)}}

Reklamace

Reklamační řád

Zákonná záruční lhůta pro konečného spotřebitele je 2roky. Pro firmu platí odlišné podmínky! 
Se zbožím dostáváte záruční list. V případě, že bude nevyplněný pošlete ho na naši adresu: 
Chladservis, Křenová 19, 602 00 Brno. Obratem Vám jej vyplněný pošleme zpět.

Reklamace vadného zboží je buď na našem servisu Chladservis Vara spol. s.r.o, nebo v síti autorizovaných servisů v ČR. Při předávání zboží pečlivě zkontrolujte není-li zboží poškozené. Zjevně poškozené zboží odmítněte převzít!

Zákoná lhůta pro spotřebitele na vyřízení reklamace je 30 dní. Pro konečného spotřebitele dle §53 ods.7 platí právo vrátit zboží v zákonné 14-denní lhůtě od data převzetí. Nárok máte i v případě, že zboží objednáte přes internet a osobně vyzvednete na na naší prodejně.

Nejste-li spotřebitel (zboží nakupujete pro obchodní nebo podnikatelskou činnost) právo na odstoupení Vám nevzniká. Obchodní zákoník toto neuvádí.
Zboží vrácené v této lhůtě nesmí být mechanicky poškozené, neúměrně opotřebované, špinavé a s kompletní výbavou. V těchto případech Vám budeme účtovat poplatky za uvedení zboží do původního stavu (řeší se individuálně).

U zboží, kde lze objednat prodloužení záruky budete informování o její délce a podmínkách. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

  1. vady vzniklé běžným používáním
  2. nesprávným použitím výrobku
  3. nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

  1. informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
  2. zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu, v případě větších spotřebičů je nutné osobní dodání do naší prodejny, případně telefonická domluva záruční opravy naším servisem.
  3. U zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu. V případě osobního předání s Vámi sepíšeme reklamační protokol na místě.
  4. Při reklamaci prosím nezapomeňte doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě a záruční list spotřebiče.

Zboží musí být fyzicky vráceno do 14-dní na adresu Chladservis, Křenová 19, 602 00 Brno s písemným požadavkem o odstoupení od smlouvy. Zákazník obdrží peníze zpět do 30-ti kalendářních dnů bezhotovostním převodem na bankovní účet.

Vynesení a zapojeníPo Brně a okolí

Doprava zdarma na většinu produktů

Prodejna v Brně Vystaveno až 500 spotřebičů

AEG Mora Ftcold Electrolux Gorenje Liebherr Nordline Zanussi Snaige Candy
ThePay – Platba24, MojePlatba, eKonto, mPeníze, MONETA, ČSOB, Fio Banka, Equa Bank, superCASH, Sberbank, QR platba
Moderní eshop od Home Credit na technologii webmiumeshop.cz