- Při převzetí výrobku od prodejce, si vždy zkontrolujte, zda jsou údaje o značce, typu a výrobním čísle totožné s výrobkem.
- U všech výrobků naleznete veškerou dokumentaci, jedná se o záruční list, návod v českém jazyce a seznam servisních středisek.
- Jedná li se o záruční opravu, je zdarma a je účtována nositeli záruky.
- Záruční list vždy potvrzuje prodejce, nikoliv servis.
- Řádně vyplněný záruční list musí obsahovat
- název, typ a model výrobku
- výrobní číslo Product Number (u některých výrobků i ART) a sériové číslo
- datum prodeje
- razítko a podpis prodejce
- Při objednávce záruční opravy je potřeba nahlásit
- Vaše jméno, adresu a telefon
- značku, model, výrobní číslo popř. Prod.No. nebo ART výrobku
- podrobný popis závady
- Pozáruční opravy
- Náklady na pozáruční opravu hradí spotřebitel (cesta, práce, materiál)
- Na každou pozáruční opravu je poskytována záruční lhůta.
- 3 měsíce na práci
- 6 měsíců na materiál (dle výrobce až 2 roky)