Produkty
{{product.title}} {{(product.price | customCurrency)}}
Kategorie
{{(basket.prices.totalPrice | customCurrency)}}{{getBasketItemCount(basket.items)}}
{{basketItem.product.title}}
{{basketItem.quantity}}x {{basketItem.product.title}}
{{ $index > 0 ? ', ' : '' }}{{ isColorParameter(parameter) ? getColorText(parameter) : '' }}{{ !isColorParameter(parameter) ? parameter : '' }}
{{(getProductPrice(basketItem) | customCurrency)}}
{{additiveServiceWithPrice.name}}
{{(additiveServiceWithPrice.price | customCurrency)}}
{{basket.coupon.name}}
-{{(basket.prices.totalDiscountPrice | customCurrency)}}

Po delší odstávce přístroje se může stát, že při uvádění přístroje do provozu při automatickém propláchnutí, nenasaje přístroj dost vody a rozsvítí se kontrolka jejího nedostatku, i když se v zásobníku potřebné množství nachází. V tomto případě postavte nádobku pod parní trysku a přepínač „pára – voda“ přepněte do horní polohy. Žádná tlačítka NEMAČKEJTE. Spustí se čerpadlo, které během několika vteřin dostatečně doplní vodu do systému. Jakmile z trysky vytéká proud vody bez bublin a prskání, můžete přepínač vrátit zpět. Přístroj je připraven k použití. Není vyloučeno, že se s tímto jevem setkáte častěji, např. když jste si kávovar právě přinesli z opravy. Nejedná se o žádnou závadu. Tato situace může nastat i tehdy, dojde li voda během přípravy kávy nebo čaje. Po doplnění vody do zásobníku, postupujte dle výše uvedených pokynů.

Vynesení a zapojeníPo Brně a okolí

Doprava zdarma nad 6000,- Kč

Prodejna v Brně Vystaveno 300+ spotřebičů

 
ThePay – Platba24, MojePlatba, eKonto, mPeníze, MONETA, ČSOB, Fio Banka, Equa Bank, superCASH, Sberbank, QR platba
Moderní eshop od Home Credit na technologii webmiumeshop.cz