Produkty
{{product.title}} {{(product.price | customCurrency)}}
Kategorie
{{(basket.prices.totalPrice | customCurrency)}}{{getBasketItemCount(basket.items)}}
{{basketItem.product.title}}
{{basketItem.quantity}}x {{basketItem.product.title}}
{{ $index > 0 ? ', ' : '' }}{{ isColorParameter(parameter) ? getColorText(parameter) : '' }}{{ !isColorParameter(parameter) ? parameter : '' }}
{{(getProductPrice(basketItem) | customCurrency)}}
{{additiveServiceWithPrice.name}}
{{(additiveServiceWithPrice.price | customCurrency)}}
{{basket.coupon.name}}
-{{(basket.prices.totalDiscountPrice | customCurrency)}}

Aktuální stav zakázky / reklamace

Zde je zobrazen aktuální stav zakázek přijmutých na opravu v servisním středisku na Křenové 19 v Brně. Aktuální čas aktualizace dat je vždy uveden nad tabulkou. V tabulce v levém sloupci vyhledejte číslo vaší zakázky, které naleznete v pravém horním rohu „Smlouvy o provedení opravy“ kterou jste obdrželi při příjmu výrobku do opravy.

Pozor na rozlišování začátečního písmene (Z,N,P,R,DZ,DN,DP,DR,ND).

Pro snadné a rychlé nalezení požadovaného čísla zakázky, použijte příkaz hledat ve vašem prohlížeči (CTRL+F).

Popis aktuálních stavů:

  • přijato – na zakázce/reklamaci se pracuje,  zjišťuje se příčina poruchy nebo cena a dostupnost dílu
  • objednán ND  čeká se na dodání náhradního dílu
  • čeká plánování/zákazníka – zakázka/reklamace se zpracovává a plánuje se termín realizace opravy  (týká se oprav a reklamací u zákazníka)
  • zplánováno – termín realizace opravy je naplánován (týká se oprav a reklamací u zákazníka)
  • připraveno k vyzvednutí – zakázka/reklamace je dokončena a připravena k vyzvednutí ( týká se dílenských oprav a reklamací )

Stav zakázky

Vynesení a zapojeníPo Brně a okolí

Doprava zdarma nad 6000,- Kč

Prodejna v Brně Vystaveno 300+ spotřebičů

 
ThePay – Platba24, MojePlatba, eKonto, mPeníze, MONETA, ČSOB, Fio Banka, Equa Bank, superCASH, Sberbank, QR platba
Moderní eshop od Home Credit na technologii webmiumeshop.cz